Cyber Donaldinho

Komentarz do: R.Ziemkiewicz Nie ma czasu na zgodę

De Panne, Belgia – siedze na tym urlopie, ale niestety spokoju nie mam.
Obiecuje sobie, zeby przynajmniej dobrze wypoczac. Nie otwieram komputera, ale niestety komorki juz zrobili takie, ze ten Internet tam tez jest. No i chwala bogu, tylko dlaczego w czasie urlopu tez ?

A na powaznie tak nieco, to nie widze innego wyjscia jak wyjscie z nowa propozycja polityczna w formie partii. Na miare cyber czasu, jaki przeciez mamy. Moze poza Wyborcza, ktora cos tam kuma w tej materii, reszta towarzystwa lezy na lopatkach.

Wodz naczelny wie z tego biznesu tyle, co mu syn podpowie, nie mowiac ze humanista z wyksztalcenia jest, wiec do ogrania jest na sniadanie i nawet nie bedzie o tym wiedzial. Nasz prezydent milusinski ma pojecie o tym takie, jakie mu podrzuca z Wikipedii i tez humanista. Nie ma szans.

Internauci, cyber druzyna. Do boju. Internetu nie maja szans zamknac. Zreszta niech tylko spróbują cos w nim gmerac. Pogonimy.

Advertisements

About krzysztof bekiersz cbrengland

Polak na emigracji
This entry was posted in Inspiracja-Demokracja and tagged . Bookmark the permalink.